Saturday, December 25, 2010

happy 18th day ;))

heyy everyone ! HELLO .

so , today is the day . im officially 18 . wuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! AHAH

tak sangka ya cepat betol masa tuhh berlalu and pejam celik pejam celik aku dah 18 taon daa .

ALHAMDULILLAH YA ALLAH ..

ehmmm ..

anyway , thnx kawan kawan ..
thnx 4 the wishes and i really really appreciate it .

and also , MERRY X-MAS to my non-muslim friends .
have a bless nite on your christmas day :D

ok !

18 taon berada di muka bumi Maha Esa membuka peluang untuk aku belajar banyak benda .
ada yang baek dan ada yang sebaliknya ..
aku belajar untuk mengenali dunia , manusia dan menyelami alam ciptaan-Nya .

dikurniakan 2 BIDADARI dari kayangan yang sentiasa memberi dan mengharap yang terbeak untuk aku ..

*thnx mami , thnx bapak . i lurve you

dikurniakan jugak sahabat sahabat yang sentiasa ada di saat jatuh bangun aku ..
sahabat yang selalu ada susah dan senang .
memberi dorongan dan nasihat .
yang aku pasti adalah MALAIKAT dari Dia untuk aku .

bersyukurnya aku Ya Rabbi .. syukran ..

percayalah aku sekarang , manusia manusia yang dikurniakan Dia untuk berada di sisi aku semuanya yang TERBAEK !
dan akan sentiasa kekal TERBAEK ..

DULU , aku dipinjamkan sebentar SI DIA dari Dia ..
sama ada dia bukan yang terbaek ataupun akan ada yang lebih baek ..
aku sendiri tak pasti atas alasan apa SI DIA diberikan kepada YANG LAIN ..
jaoh di dasar hati , aku pasti Dia punya alasan tersendiri untuk soalan KENAPA dari aku ..

*awak , thnx untuk ucapan tadi . sekurang kurangnya saya tawu , kita tak bermusuh . dari KEKASIH kepada KAWAN , sayang saya tetap takkan kurang .

banyak yang tersimpan dalam hati ..

pengalaman pengalaman lepas banyak mengajar aku untuk jadi seorang manusia tabah .
menjadikan aku manusia yang lebih berhati-hati dengan hidup 
menjadikan jugak aku manusia yang pastinya lebih menghargai dan menyayangi MALAIKAT MALAIKAT dalam hidup aku .
terima kasih sekali lagi YA ALLAH ..
dan untuk itu , harapan aku ..

semoga hari hari mendatang akan lebih bermakna dan tetapkanlah aku dalam kalangan manusia terbaek dari yang terbaek .

azam aku , aku mahu suatu hari nanti menjadi manusia yang berada di atas dan mampu melukis senyuman di wajah dua BIDADARI aku .. insyaallah ..

and for you guys , thnx again for the wishes . it'll be so much fun if we can celebrate it together . lurve you guys . and hoping to be friends till the and of my breath .lurve you guys so much .

Assalamualaikum ..