Thursday, December 30, 2010

describe me in the number 25

Heyy !! *tagline blog ;))


sepatutnya benda neyy da lama da post tapi disebabkan KEMALASAN BERMAHARAJALELA lebih daripada kerajinan , memang takk post aa .
i'd been tag by a friend of mine untuk buat benda alah neyy .
so , here it is , my job is to list 25 things about myself . TWENTY FIVE ~ 25 .
haduiiii* maw tulis apa neyy ??


ermmm .. where shud i start ? *thinking thinking sambil garu kepala y takk berapa nak gatal


1- My REAL name is KHAIRUL ZUKHAILI BINTI AMIRKHALID but better known as ILY AMER . ramai yang cakap ily amer tuhh meaning iloveyou amer . so , correction correction ! ILY is ILI and AMER is AMIRKHALID . okie ? haha . tamao salah paham lagi okayyy ;))


2-My mummy is the second wife but actually bapak dah lame divorced dengan IBU PERTAMA . so , TOTAL SIBLINGS ada 6 ORANG (including me and my adik) and ALL of them (4 org) is KAKAK .


3-My FIRST CAT ever is KITTY . but she died last year . tak tawu saket apa but there's blood came from her mouth when she died . *miss you kitty ..


4-I am kinda OBSESSED with RED colour . well actually its not KINDA but REALLY obsessed ! haha . so  korang tak heran la kann kalau almost all my stuff are in red colour . ngeeee ..


5-Im now studying at KPTM KL taking Diploma in TESL(Teaching English as a Second Language) . dreams in study ? insyaallah kalau kesampaian i'd like to further my study at overseas .


6-Selalu diLABEL sombong oleh manusia manusia yang BELUM ponn mengenali diri ini . *cewahhh . HAHA . first expression orang selalu yang tuhh laa . S O M B O N G ! haaaa hamek kaw . haduiiii . muka putih suci bersih macam neyy bole cakap aku sombong . takk patot tak patott :p


7-Perkara wajib SEBELOM dan SELEPAS bangun tido ? MEMBELEK MUKA DI CERMIN ! haha . *kadang kadang ada laa jugak TERRperasan depan cermin kann . -____-"


8-Makanan semestinya SAMLAB . *wuceyhhh . bukan bukan ! SAMBAL ! adesss .. tapi kadang kadang kalau ada nasik panas dengan ikan kembong bawu lepas goreng ponn okay jugakkk . ;)) yang betolnya im not a cerewet girl bila masok bab makann . *tengok badan laa . hahaa


9-haduiii ..bawu 9 . ermmm .. apa ae ? haaaa ! yang neyy kena diam diam cket . sebab ? agak lucah laa . TANDA LAHIR SAYA ? hehe . dekat bontot ! muahaha . ssshhhhhhh !


10-Saya jenis orang yang tak masuk campur dalam kehidupan manusia laen . buat apa nak semak semakk nyebok dengan hidup orang ? jaga hidop sendiri sudaa . takk payah nak STALK orang lebih lebih . BUKAN STALKER okayy ? tapi itupon bersyarat laa . SYARATNYA - asalkan orang tak masok campor dalam hidop saya . betol laa kann ? orang kacau kita , bawu kita kacau balek . heee ..


11-Menda yang paaaaaalingg saya tak suka . MENUNGGU ! memang tak bolehh ouh .


12-Saya boleh jadi sebaek baek manusia dalam dunia neyy dan adakala saya jugakk boleh jadi sebaliknya . bergantung pada keadaan laa . kalau kamu layan saya baekk , tawu menjaga bahasa dengah saya , saya ok dengan kamu . okie ?? gud =)


13-Hajat saya yang maseh tak kesampaian sampai sekarang ialah nak membeli handset dengan duet sendiri . yelaa . cube korang pk ae . tiap tiap kali cuti kann , tak penah nye bagi kalau mintak nak keja . abehh tuhh ? handset tuhh nak datang dari celah mana ? kann ? betol takk ? ishh3 .. saba ye ily . soon soon*


14-Selalu keluar rumah pakai TRACKSUIT dengan T-SHIRT BUROK sahaja ! haha . oppsss* terjujur sudaa . haha . nakk buat macam mana kann . dah itu yang selesa ponn .


15-Punya darah kacukan SIAM . CINA ? tak tawu laa mungkin ada sikit kott dari nenek moyang . hehe


16-Cita cita dari kecik sebenanye nak jadik PEGUAM . haaaa nak habaq mai neyy . HAHA . tapi alkisahnye tak kesampaian sebab bapak gue tak bagi . ingat lagi bapak cakap apa bila saya suarakan hasrat nak amek LAW . ehhemmm ehemm* bapak cakap : " TAK PAYAH . A LAWYER IS A BIG LIAR " . amekk kaw . tapi tulaa kann . PARENTS IS ALWAYS RIGHT !


17-Selama 18 tahun hidopp neyy , SEKALI je penah demam yang betol betol demam . that was when i was in STANDARD 5 . demam panas and suhu masa tuhh 43 degree celcius . *kenangann


18-IM A LAUGH LOVERS . susah laa kalau nak nampak saya masam moody . hari hari dalam hidopp saya takk lengkap kalau tak gelakk . HAHAHA .


19-Geli dengan SEGALA JENIS ULAT ATAUPON ULAR . yakkkkkkkkkkkkkkkkkk !


20-Tak suka MAKE-UP .


21-Cepat gemuruh depan audience . penahh sekali tuhh aw , first time jadik MC masa sekolah rendah . shaking gilerr tangan masa pegang mike . HAHA . and then masa form 4 kena jadi pembaca ikrar sebab saya pengawas sekolah . nervous punya pasai , sampai TERRmenangiss . HAHA . *lepas baca neyy kalau jumpa ily jangan kecoh kecoh taw ! ;))


22-For those yang nak kasi present ke kann , PLISS avoid dari bagi TEDDY BEAR ! okayyy ? I HATE MR. TEDDY . and i dun even knoe why . weird kann ? wutever laaa . dah tak suka kann . heee ..


23-Baru mula BERTUDUNG SEPENUHNYA lepas habis SPM . before that , i was a free hair girl yang selalu keluar rumah pakai short , pakai cutex , dye rambut dan sewaktu dengannya laahh . hehe . jahat cket dulu*


24-Cinta saya yang paling lama bertahan ialah MY MONKEY LOVE atauponn orang Malaya sebut CHENTA MONYET . muahaha .. eyh monyet monyet ponn 3 YEARS okayyy .. haha


25-And the last thing about me is .. apa ae ? haduiiii . ahhaaa ! IM A SHOPAHOLIC ! believe me , korang akan terkejut kalau tengok saya shopping . first , it takes me MORE THAN 2 HOURS . and saya sanggup spend seberapa banyak duet yang mungkin just untuk dapatkan barang yang saya nakk . PRICE DOESNT MATTER ! *ceyhhh . even if A HEEL wud cost me 200 sumthing , I'LL BUY IT ! haha


so , i guess thats the end of my story . hidup saya takde laa seINTERESTING korang . saya biasa biasa sahaja . tapi sedikit sebanyak korang tawu jugakkss kanns . HAHA . okie laaa . daadaa ~


lots of lurve from ILY AMER