Friday, December 31, 2010

DIA si chomel sayangs ;))

Heyy !! *wink wink ~


okayy . well , i guess its not much for today's entry . 
just nak paparkan serba sedikit tentang budaks chomel sayangs neyy je .


Nama dy NUR QAISARA QISTINA BINTI AZRIL HISHAM . she's 1 year and sumthing . well act she doesnt belong to me . dy bukanlah anak sedara saya . dy anak buah SI DIA (yang mana merupakan kawan saya sekarang , bukan lagi buah haty) . hehe . kiranya start kenal dengan si chomel neyy masa kitorang FLOWER FLOWER LOVE laa . haha ;p


Disebabkan budak neyy chomellll sangat , saya terpikat laaa . HAHA . SERIOUS ! cute gilerr okayy ;))
dan disebabkan saya neyy memang cepat sangat sayangkan orang , terbitlah rasa sayang untuk si chomel neyy . even saya ta penah jumpa dengan dy :D


sooo , ENJOY with the pic below . cheers ;)))




taadaaaaaa ~~ chomel kann ? 













. TAMAT .