Friday, December 23, 2011

Price Tag


Assalamualaikum :)

Malam ni nak berceloteh pasai duet baru kerajaan Mesia pulak . HEEE . 

Da tengok belum duet baru kita ?


Haa yang atas ni duet syiling baru yang bakal kelua next year kot if I'm not mistaken . 

#makin kusyuk laa aku meneruskan hobi mengumpul duet syiling sem depan .


Yang ni pulok duet kertas baru . Laaaaaaaaagi lawa ! 
#Kerajaan unfair lah camni .

Mesti motif buat duet lelawa cenggini sebab nak mengelakkan rakyat berbelanja lebih . haha

Tengok duet macam ni , nanty bila dah keluaq , dok ja atas tapak tangan aku ni , macam alahaiiiii sayangnya nak belanja hang ni duet oi !

Tapi takpalaa . Mana taw kot kot kerajaan berjaya buat aku jadi a-rich-student-to-be . hehe .

Dah taw aku suka kale kale , buat lawa lawa . Nanty ada jugak aku kunyah duet tu buat cinggam -.-

#OKAY FINE tajuk entry tadak kena mengena . Bye , sebelum kena lempang .

p/s : Thank you for everything dear sayang . You know how much I love you kan ? :D