Sunday, February 13, 2011

dedicated the letter B to YOU !

Heyy !

malam neyy angin sikit . 

so saye perkenalkan siapakah watak dalam entry kali neyy .

YOU :: seorang budak LELAKI terpelajar

: studying at UiTM Perlis

: 20 years old

: taking Dip in Goematic

: asal Shah Alam , Selangor

: muka ? HENSEM !


so ,

sebab saye tujukan letter B untuk dy ?
*maaflah letter B neyy hanya untuk carut mencarut bukan baek ke bagos ke .

si bangkai neyy memang aku anti lah .
*bahasa ponn tukaq dah 

muka dy ka ? hensem . maneh sunggoh depan orang . tambah tambah kalau depan mami aku .

bukan takat pijak semut tak mati , pijak taik ponn tadak bau .

dulu pinjam duet mami , pastu lambat bayaq . agaknya sebab mami aku text tanya bila nak bayaq laa kot .

taw bangkai tuh reply apa kat mami aku ?

' takpelah makcik . saye bayar . nanty kalau lambat lambat bayar lagi terok . nanty lagi ily pegi cite burok pasal saye dekat kawan kawan . terok saye . takpelah saye time semua neyy . mungkin ade hikmah di sebaliknya . '

wahhh wahh wahh !!

bukan maen lagi bab nak melingkop nama aku dekat mami aku .

deyhh bangkai ! pikiaq mami aku bodo ka nak p caya cakap bangkai bingai bodo bangang macam hang ??

dahlaa keja dengan member tapi duet makan sorang ja . dekat 2K taw !

memang haramm laa benda apa yang masok dalam perot hang .

takpalaa . senang lenang laa hidup dengan cara hang laa neyy . besok kat sana , han taw laa apa naseb hang .

hang taw laa nanty hang DIA letak kat tempat lawa ka tempat panas .

satu lagi yang memang aku panas sangat . 

kezen aku neyy , ZURA , balek keja semalam pukoi 1 pagi . motor rosak . masa keluaq tuhh kebetulan si bangkai neyy ada , so dy ponn mintak tolonglaa . so , si bangkai neyy cakap nak nek atas amek kunci moto . yang kezen aku tunggu punya tunggu sampai sejam tak turun turun dah . 

MACAM HARAM DAK PANGAI BANGKAI NEYY ??

blajaq tinggi tinggi tapi bodo jugakk . 

tak sedaq diri pulakk . selama neyy orang dok bagi makan dy . bagi dy menumpang kat rumah . bagi pinjam duet laa handset laa . 

aku tak sangka betoi ada jugakk spesies manusia macam bangkai neyy .

hang buat laa dosa banyak banyak lagi . takyah mintak ampun kat DIA .

aku memang tabik laa kat hang .

pakej lengkap semua !

sebab tuhh aku bagi letter B tuhh kat hang .

haaaa hampa hampa pikiaq sendiri laa nohh menatang ape B tuhh ? banyakkkkkkkkkkkkkk !

so , nasihat aku untuk hampa hampa semua .

JANGAN JADI BANGKAI MACAM SI BANGKAI NEYY ;))

*tak penah penah aku maki maki orang dalam blog . TAHNIAH lah ! berjaya buat aku maki hamun .

dahlaa . nak tidoq dah . ASSALAMUALAIKUM ;))